diumenge, 11 de maig del 2008

Presentació

Aquest és el blog creat amb la intenció de compartir idees i opinions, i mantenir-nos al dia sobre les iniciatives de l'entitat TUB D'ASSAIG creada per diversos artistes de diferents edats de Cardedeu.

La idea és promoure activitats i projectes relacionats amb l'art en tots els seus àmbits a Cardedeu a través de l'entitat.

A la reunió d'avui, la primera més o menys oficial, hem decidit el nom de l'entitat i la seva finalitat: reunir gent interessada en l'art i que tingui projectes i iniciativa, o que, simplement, vulgui conèixer la feina d'altres artistes. També n'hem decidit el president, el secretari i el tresorer. Hem signat les sol·licituts i ara només falta presentar-les i esperar-ne resposta.


Queda així oficialment inaugurat el blog del Tub d'assaig.


8 comentaris:

Guillem Rodri ha dit...

Enhorabona!!
amb aquestes plujes aquesta llavó que és el Tub d'assaig té les millors condicions per què es pugui realitzar.
Salut i amunt!

xavier navarro ha dit...

de moment estic fent proves amb això del blog

Xavier

xavier navarro ha dit...

No m'aclarooo

xavier

maraki ha dit...

Amunt els artistes i artistoides de cardedeu!

xavier, no t'atabalis, jo tampoc en sé gaire de blocs, però a poc a poc ho anirem pillant

una abraçada i molta inspiració! (tant si us agafa treballant com si no...)

maria

Guillem Rodri ha dit...

ei artistes! dues coses:
preimera-proposta de convidar un amic il.lustrador que viu a Alemania i que està exposant a Barcelona a la galeria Rojo. ell se'n va a finals de juny. podriem fer un dinar-trobada... què us sembla???????

segona- us convido al concert de de despedida de dos grans artistes de cardedeu, en Dominik i la Claudia. Marxen a Colombia un parell de mesos i jo i el Dominik, que toquem en el grup Sons feréstecs farem un concert a casa seva, can siló, masia entre cardedeu i sant hilari, el proper dimecres a un quart d'onze de la nit. durada aproximada 45 minuts. jo disposo de cotxe per anar-hi. qui vulgui venir em pot dir quelcom.
Salut!

maraki ha dit...

jo m'apunto al dinar-trobada i al concert, per cert, potser ho podries publicar com una entrada nova del bloc, sinó potser no tothom ho veurà

fins aviat!

maria

Carla Besora ha dit...

ei! acabo de llegir el missatge! si, millor publicar-ho com entrada nova perquè sinó és bastant difícil de trobar... jo m'hi apunto (a les dues) quan és el concert?

Carla Besora ha dit...

ok, ara em fixo que el proper dimecres ja ha passat, mecasum!