dissabte, 19 de juliol del 2008

Trobada il.lustrativa 2

Faig saber que el dissabte 26 de juliol a quarts de dues hi haurà un dinar a casa meva (c\convent 33) amb els amics il.lustradors convidats per la xerrada que es farà a les 5 al pla de la calma. Al dinar és de "traje"( jo traje això tu tragiste lo altre...)
Dues raons són les responsables de fer la xerrada al pla de la calma.1- tenen projector i 2 sels hi fem un petit cop de mà potenciant llocs de cultura al poble. La col.laboració amb el lloc és de 10 euros (tresorera ho podem pagar?) fem una petita col.lecta i llestos.
per la difusió qui pugui que col.labori sobretot en la xerrada de les 5 de la tarda que si algu vol quedar amb mi per fer el cartell, el podem fer aquest dil.luns. per cert, tenim logo???
processant...
guil.lem

2 comentaris:

Carla Besora ha dit...

ei! ja m'encarrego d'enviar un missatge a la llista. pel que fa al dinar, seria interessant repartir una mica el menjar a dur, per no portar tots el mateix!

Que bé que finalment es faci!
Al final qui vindrà? Albert Bertolín i xavier Salomó?

maraki ha dit...

jo no m'ho perdré!

no sé què portaré al dinar, però confirmo que no serà una amanida de pasta

ah, i no caldrà fer col·lecta perquè ahir rebuscant entre uns calaixos vaig trobar la caixa del cineclub, només hi havia 15 eurets, i com que no ens arriba per anar-nos-en de vacances, amb la rossi vem dir de passar-los en herència al tub d'assaig, encara ens en sobraran 5 per unes birrikis pel xavier i l'albert!

guillem, si em passes el cartell l'enviaré a l'associació d'il·lustradors que el reenvien a tots els socis

ah, i si passeu pel carrer de baix veureu els jocs que vem pintar sobre l'asfalt, segurament s'inauguraran divendres o dissabte, espero que no coincideixi amb la nostra trobada!